Iwan Zerp

Medewerker Servicedesk

“Knelpunten verhelpen”

“Detailresult maakte op mij een goede indruk en ik zag het als een mogelijkheid om stabiel aan mijn toekomst te werken. Dat blijkt ook zo te zijn. Bovendien is het een gezellige werkgever. Ik werk dan ook met plezier bij de afdeling filiaal- en servicebureau van Detailresult Services.

Op deze afdeling ondersteunen we alle onderdelen van Detailresult op het gebied van de winkeloperatie, communicatie, kwaliteit en voedselveiligheid. Ik ben werkzaam op de servicedesk en dit bestaat uit 2 teams: klantenservice en filiaalsupport. Ik ben werkzaam voor de klantenservice en ik ben één van de aanspreekpunten voor de klanten. Mijn voornaamste werkzaamheden zijn het aannemen en afhandelen van de telefoon en het e-mailverkeer. Ik vind het mooi als ik een knelpunt kan verhelpen of de vraag van een klant kan beantwoorden of oplossen. En het is erg leuk als de klant daarvoor ook waardering toont! De sfeer bij het klantenserviceteam is informeel, en we kunnen lachen met elkaar. Er zijn bovendien veel mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Zo wil ik een cursus zakelijk corresponderen volgen. Die opleiding is echt een aanvulling op mijn functie.

Er zijn veel verschillende functies binnen het bedrijf, waardoor de persoonlijkheden en taken ook erg divers zijn. Wat mij opvalt, is dat vacatures die vrijkomen regelmatig intern door collega’s vervuld worden. Dit is fijn omdat de kennis daarmee binnen het bedrijf blijft.”