Servicekantoor

Bij DekaMarkt staat de klant op de eerste plaats

Iedereen die op het servicekantoor werkt is een visitekaartje van DekaMarkt en streeft altijd naar een optimale klanttevredenheid. Door verbeterpunten te signaleren en deze op een positieve manier om te zetten in acties. Denk bijvoorbeeld aan onze versspecialisten die de medewerkers op de winkelvloer begeleiden of de marketeer die zorgt dat onze winkelacties onder de aandacht van het grote publiek worden gebracht. Zo maken we samen onze supermarkten nóg beter! Voor onze klanten.

Daarom is het hoofdkantoor belangrijk

Maar weinig klanten kennen het servicekantoor en dat is precies onze kracht. Achter de schermen wordt hier meegewerkt aan succesvolle winkels en tevreden klanten. Dat doen we door alle operationele, personele, commerciële en technische winkelprocessen zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Zodat de klanten van DekaMarkt niet merken hóe, maar dát het allemaal goed geregeld is.

Gewoon samen de beste willen zijn

Op het servicekantoor in Velsen-Noord vind je diverse ondersteunende afdelingen onder één dak. Van human resources tot marketing. De diversiteit zorgt voor een dynamische werkomgeving waar pro-activiteit de rode draad vormt. De verschillende afdelingen zoeken vaak de samenwerking op. Op deze manier worden de supermarkten optimaal ondersteund en begeleid. En worden de beste resultaten behaald.

Drukte van belang
  • Het servicekantoor ondersteunt meer dan 80 DekaMarkt winkels
  • Er zijn ongeveer 30 collega’s werkzaam op het servicekantoor
DekaMarkt Organogram
Servicekantoor Organogram IT